25 pers men 30 å upp är aldrig fel heller 🙂
Självklart är det roligare bättre häftigare om det blir 30+ liksom 😃
Hur många var vi förra lanet uppe i urskogen?
Hur många var vi förra lanet uppe i urskogen?
35 =)
ÄÄÄ kan åka med mig å dunder vi sticker på torsdagen
Vem är mottagare på kontot? Har Handelsbanken och det efterfrågas.
Jag....Varför vill du veta?
Jag har också Handelsbanken. Så då får jag inte skriva clearingnummer. Men de frågar efter namn på kontohavaren. Antar att man ska fylla i det?
Mikael Ferm
Ok tack! Fixar ikväll. 🙂
SJUKT NÄRA LANET BÖRJA VARA POJKAR 😉
Tyvärr så kommer inte på lanet. Fick höga räkningar så pengarna räcker inte riktigt till tyvärr. Hoppas vi ses en annan gång. ❤️
Synd :&|
Synes på nästa då *THUMBS
Synes på nästa då *THUMBS
tråkigt =((
> **Hjorten:**
Tyvärr så kommer inte på lanet. Fick höga räkningar så pengarna räcker inte riktigt till tyvärr. Hoppas vi ses en annan gång. ❤️
Buuuu, du kunde sparat under ett halvår ;D
Men synd ändå, nästa gång ! =)
Buuuu, du kunde sparat under ett halvår ;D
Men synd ändå, nästa gång ! =)
pnkt
2014-Mar-04 20:40
Någon som sitter på något "Streamingkort" som kan ta med sig på lanet så man kan få prova? Något i denna stil: <http://www.maxfps.se/videoredigering>
Snart LAN barn... fett taggad redan!! Har börjat planera packningen... 5 plattor bira, en 15 tums skärm, billigt skittangetbord, pocket mus billiga jävla hörlurar utan mick (skriker till lagkamrater iaf)någon skitburk från återbruket (max 5 fps) och kläderna jag har på mig 😃
Hahahaha
Då vet jag att du inte behöver så mycket plats i bilen då.
ju längre vi åker blir det större utrymme !skål
Då vet jag att du inte behöver så mycket plats i bilen då.
ju längre vi åker blir det större utrymme !skål
Nope, jag packar lätt lite och vätske nivån håller vi koll på! Allt med alkohol som znoritz tittar på måste kontroleras först så det inte är starkare än 1,2% för hans mamma sa han blir odräglig på en folkis 😃
snart så 😃 tur i oturen. fick nytt jobb som jag börjar på måndag men sa att jag hade fullt upp torsdag o fredag 🙂 men det va lugnt sa dom 😃
phuuuuu *THUMBS