DOA
Thread owner
2013-Oct-27 01:23
Tack till arrangörerna för en trevlig kväll och mycket väl fungerande turnering.
Jag vet hur mycket jobb det är som ligger bakom en turnering, och för min del uppskattade jag att för första gången dyka upp strax innan det var dags för start och spela.
Bra drag att anpassa matcherna och lag till antal anmälda så att det blir mr15 istället för mr10 som tänkt.
Och tack till medlemmarna i lag1 som såg till att jag fick vara med och vinna en turnering för första gången någonsin!
Jag vet hur mycket jobb det är som ligger bakom en turnering, och för min del uppskattade jag att för första gången dyka upp strax innan det var dags för start och spela.
Bra drag att anpassa matcherna och lag till antal anmälda så att det blir mr15 istället för mr10 som tänkt.
Och tack till medlemmarna i lag1 som såg till att jag fick vara med och vinna en turnering för första gången någonsin!
HerrÖSTERBERG
2013-Oct-27 06:03
Grattis lag 1 😃
JMF
Admin
2013-Oct-27 11:27
Det är du värd DOA @}->--
xxbiker
2013-Oct-27 22:33
Grattis, när får vi rematch? Måste jo få se vilket lag som är det bästa på riktigt.
Kråkvinkel
2013-Oct-28 07:29
Tack alla för en trevlig kväll! Nästa turnering drar vi ihop lite fler folk. Grymt roligt att panga med alla!
/Kråkvinkel
/Kråkvinkel
Grendel
2013-Oct-29 15:50
Jag var så glad att få träffa er. Men även missa var kul 😉