JMF
Admin
Thread owner
2012-Aug-16 00:29
Ni som testat, vilka önskemål finns ska cs_ (gisslan) mapparna vara kvar?
Tillgängliga mappar just nu:
cs_italy
de_dust
de_aztec
cs_office
de_dust2
de_train
de_inferno
de_nuke
Är det bra med mr15 alltså bäst av 30 rundor eller ska det sänkas, säg till bäst av 20 eller?
Custom mappar har jag inte än kommit underfund med hur man lägger in (det är fan så mycket krångligare med allt i serverdelen på go mot css) men det kommer så småning om.
Tillgängliga mappar just nu:
cs_italy
de_dust
de_aztec
cs_office
de_dust2
de_train
de_inferno
de_nuke
Är det bra med mr15 alltså bäst av 30 rundor eller ska det sänkas, säg till bäst av 20 eller?
Custom mappar har jag inte än kommit underfund med hur man lägger in (det är fan så mycket krångligare med allt i serverdelen på go mot css) men det kommer så småning om.
duxx
2012-Aug-16 11:47
Klart cs_ mapparna ska vara kvar.
Tror servern kommer må bra utav att ha "orginal" listan kvar ett tag i början.
Rundorna kan bli riktigt långa ibland, kanske prova mr10?
Tror servern kommer må bra utav att ha "orginal" listan kvar ett tag i början.
Rundorna kan bli riktigt långa ibland, kanske prova mr10?
HerrÖSTERBERG
2012-Aug-16 21:23
finns det costum maps ännu? så vore ju det lite trevligt oxå. 😃
Stette
2012-Aug-17 06:14
Instämmer till fullo med de föregående talarna. =)
HerrÖSTERBERG
2013-Jan-14 20:57
snacka lite med hypno ikväll, han önskar mer drag på cs go servern, vilket jag instämde om, dock så är maputbudet lite lågt på servern, vore önskevärt att du lade in precis alla mappar du bara hittar å kan så kan man testa sig fram se vilka som e bra och funkar och har lagom storlek.
när tid finnes självklart 😃
när tid finnes självklart 😃
JMF
Admin
Thread owner
2013-Jan-16 00:07
Ska kolla på det så snart jag installerat om hela skiten och det tänker jag göra onsdag kväll.
Så nån gång mellan kl 21-22 onsdag stängs spelservrarna ner för en hel ominstallation av både op och cs servrar och det ska vara färdigt så ni kan in och spela på torsdag eftermiddag ivajefall.
Efter det sätter jag mig och laddar ner allt vad mappar heter till go så ni får testa på dom, då är det bra om ni betygsätter dom ordentligt med pluginet maprate som dyker upp då och då på skärmen.
Så nån gång mellan kl 21-22 onsdag stängs spelservrarna ner för en hel ominstallation av både op och cs servrar och det ska vara färdigt så ni kan in och spela på torsdag eftermiddag ivajefall.
Efter det sätter jag mig och laddar ner allt vad mappar heter till go så ni får testa på dom, då är det bra om ni betygsätter dom ordentligt med pluginet maprate som dyker upp då och då på skärmen.
HerrÖSTERBERG
2013-Jan-16 12:06
det gör jag alltid 😃 låter kalas "bullen" för att citera alla norrlänningar på servern 😃
PELI
2013-Jan-25 19:46
Finns väl kalas i övriga Sverige å 😉 Skål
HerrÖSTERBERG
2013-Feb-09 02:05
de_crane_b1 var en underbar version av den mapen till cs go, bara ett tips 😃
ThaKING
HeadAdmin
2013-Aug-14 19:21
Lite nya maps till Go servern
Education Recess cs map
Miami Heat