JMF Admin Thread owner 2009-Jul-01 16:01
MmMmmmmm va härligt att ha en ny formaterad hårddisk, allt går snabbt som attan 😛
JMF Admin Thread owner 2009-Jul-01 20:31
Installerade ubuntu och tänkte det skulle vara bra pga att bl.a allt minne används som man har, men helvete vad dom krånglat till det x)
Bl.a fjärranslutning som jag behöver finns ju faktiskt men inte fan funkar det mot windows och antagligen inte åt andra hållet heller 🙁
Drivrutiner hmmmmm säger jag bara finns inte det heller tilll mina hårdvarugrejer 🙁(
Åsså säger alla linux nördar att windows e skit.
Jo hade dom fixat det enkelt för användaren i linux (ubuntu bl.a) med drivisar och installationer till diverse program så tvivlar jag inte att i stort sett alla hade gått över dit, men som det ser ut i nuläget så kommer dom inte att få några fler användare :!
Även fast jag inte är helt handikappad när det gäller datorer så är det riktigt krångligt tyvärr !gråta
PEEL 2009-Jul-01 21:03
Ständigt får man höra om mindre krångel med vissa operativsystem och gratisprogram. Jag kan vara sååå jääävla trött på Microsoft ibland så jag spyr.... men glöm som sagt inte kompabiliteten och utbudet. Vem vill ha en dator som bara står där och aldrig krånglar, om inte det finns utbud? Jag förstår dom som vill surfa enbart, men vill man mer än så, så är det väl bara att älska det här jävla Windows !lol
Chrille 2009-Jul-01 22:30
> **={MiGa}= PEEL:**
Ständigt får man höra om mindre krångel med vissa operativsystem och gratisprogram. Jag kan vara sååå jääävla trött på Microsoft ibland så jag spyr.... men glöm som sagt inte kompabiliteten och utbudet. Vem vill ha en dator som bara står där och aldrig krånglar, om inte det finns utbud? Jag förstår dom som vill surfa enbart, men vill man mer än så, så är det väl bara att älska det här jävla Windows !lol

är det så djäkla konstigt att Linux/Ubunto/Kubunto - client-maskiner inte krånglar, finns ju som sagt inga drivrutiner, jag har oxå försökt att fån in Ubunto på en av mina bärbara med dåligt minne och inte alltför kraftig CPU, inte ens till den så får jag fram drivrutiner till LCD skärmen, och kompl med mina program jag har i jobbet var lika med NADA, så visst det är bara att fortsätta svära o spy över Bill Gates, skönt förresten att man har nån o klaga på 🙂
N@IK 2009-Sep-10 15:38
Kan rekomendera Safari som webbläsare......så otroligt snabb och användarvänlig.....skulle aldrig börja med explorer eller firefox igen nu när jag testat denna 😃

<http://www.apple.com/se/safari/download/>
JMF Admin Thread owner 2009-Sep-10 18:10
Jo ellerhur det vore ju bra om banken godkännde alla webläsare oxå annars e det värdelöst ..x)
Snabbt e det så det räcker ändå, hinner inte blinka förrän sidan e uppe 😛
Chrille 2009-Sep-10 19:59
> **={MiGa}= BULL:**
Jo ellerhur det vore ju bra om banken godkännde alla webläsare oxå annars e det värdelöst ..x)
Snabbt e det så det räcker ändå, hinner inte blinka förrän sidan e uppe 😛

Bankerna kör ofta med ett protokoll, som jag inte tror att Safari är utrustad med, men kan nog finnas plugins även till det
N@IK 2009-Sep-11 08:46
Funkar hur bra som helst för mej...har nordea
Dobermann 2010-Sep-05 19:38
Hdn rasade ;-( så nu sitter det en ny 🙂.......
Så trist att ladda ner allt å lite till 🙁
JMF Admin Thread owner 2010-Sep-05 23:57
Trist när det händer men skönt när man bytt å allt är klart 😉
Users

Ingen är online just nu.