Chrille
Thread owner
2009-Dec-05 23:17
Har ett inte allt för delikat problem, jag blir allt sdom oftast utkastad pga att HL2 motorn lägger av, CSS proggen alltså, STEAM är fortfarande aktiv men jag är tvungen att ladda om spelet igen, någon som har något tips?? Har installerat om, defraggat alla filer, kört chjeckprogramet, men allt är som det ska,. hårdvarufel??
JMF
Admin
2009-Dec-06 08:44
BoDoM
2009-Dec-06 11:53
Har samma problem på laptopen med vista 🙁 Har provat med updateringar från steam men de vill inte hjälpa. Men jag fortsätter att testa lite fler så skriver jag när jag hittat mitt prob...
Chrille
Thread owner
2009-Dec-06 15:05
Bullen ja det är HL2.exe som slutar fungera, det är CSS prodden, men inget av de förslag som finns på STEAM stämmer riktigt överens med mina problem, kör XP SP3, mest bara FAQ-svar till Vista på sidan
Chrille
Thread owner
2009-Dec-06 15:11
Såg nu att NVidia har släppt nya drivisar, testar att uppdatera
The GooN
2009-Dec-06 18:52
Har inte upplevt att jag blir utkastad från spelet men har däremot ett felmeddelande när jag slutar spela "HL2.exe har utfört en förbjuden åtgärd" jag har ju en lap-top med vista ultimate 64-bit (Vista suger)
Härom veckan kunde jag inte starta spelet då var det några filer som man var tvungen att kasta så steam kunde göra nya.
Härom veckan kunde jag inte starta spelet då var det några filer som man var tvungen att kasta så steam kunde göra nya.
e107-user-3
2009-Dec-07 16:49
Bättre att bli utkastad ifrån HL2.exe än Eva.Olsson he he