Chrille
Thread owner
2009-Jun-23 00:07
Jaha nu var man här 😃
"Välkommen gubbe"
"Välkommen gubbe"
JMF
Admin
2009-Jun-23 00:26
Välkommen krille 😃
Chrille
Thread owner
2009-Jun-23 00:31
Vem är Chrille då?+ Ja det är många som undrar, Gubbe, JA, född på tidigare delen av 50-talet, provat på det mesta i yrkesväg, numera stillsam civilingenjör inom data/nätverk, men fick sadla om när IT-Krashen var ett faktum, numera Teknisk Förvaltare inom fastighetsbranschen, men har ändå nytta av mina IT kunskaper. enär jag mer eller mindre tvingar bolaget till att datorisera det mesta 🙂, Datavana; jo sen nån tidig version av DOS tror att det var 1.2 eller så, som kuriosa kan tilläggas att jag har operativet kvar på en stor diskett, men hittar banne mig inte nån diskettstation så jag kan läsa över den till en vanlig disk eller till CD, Spelat Onlinespel, ja sen nån tidig betaversion av CS, höll på tills 1.6 kom gick över en vända till CZ innan jag fastnade för CSS, admin på gamla Lekstugan (därav som huvudadmin i 1,5 år), admin på Teflonic.se där alla som lira på lekis hamna när lekstugan gick i graven, teflonic.se har oxå tyvärr gått ner, men vi var några tappra som då startade upp våffelstugan.se, men efter all turbulens där så har jag mer eller mindre lämnat det åt sitt öde, hjälper Pansartaxen rodda lite servers (spel o webb, när tid o lust faller på) blir en del DoD:S mellan varven oxå, Hur kom jag in här då?? Ja oxå en fråga jag ställde mig 😃, nä skämt åsido, har lirat en del med Bull på 30+ GG server, såg en kväll att han satt o lira på en Miga server, så då tänkte jag "hoppar väl in o pangar lite då", såg oxå att det fanns en hemsida, så in o regga mig där/här, vet fansen inte vart jag är snart, (för dåligt med bira i kväll), Ja det var en del om och av mig, är det något annat ni undrar så får ni väl fråga mig när ni har ihjäl mig
N@IK
2009-Jun-23 07:58
Får se till å komma in å döda lite här osså då 😛
The GooN
2009-Jun-23 17:07
Välkommen Chrille hoppas att vi ska få skjuta dig ofta 🙂
PELI
2009-Jun-24 00:15
Välkommen kul att det fyller på