The GooN
Thread owner
2009-Jun-07 11:33
Jaha!
Nu har han gjort det igen allas vår Bull.... Suttit och fixat typ hela natten för att få i gång en gg-server allt bara för att tillfredställa oss andra.
Personligen tycker jag att han är en STJÄRNA på vår CSS-himmel.
Jag her nog aldrig stött på en kille som lägger ner så mycket tid och kraft på att få andra att bli glada
så..... skål på dig din galning och jag hoppas du kommer ner och hälsar på oss 08-or i sommar. (du kan väl ta med dig de andra masarna ochså 🙂 )
Nu har han gjort det igen allas vår Bull.... Suttit och fixat typ hela natten för att få i gång en gg-server allt bara för att tillfredställa oss andra.
Personligen tycker jag att han är en STJÄRNA på vår CSS-himmel.
Jag her nog aldrig stött på en kille som lägger ner så mycket tid och kraft på att få andra att bli glada
så..... skål på dig din galning och jag hoppas du kommer ner och hälsar på oss 08-or i sommar. (du kan väl ta med dig de andra masarna ochså 🙂 )
PEEL
2009-Jun-07 11:59
All heder åt BULL som du säger GooN... utan den nattugglan hade intresset för CSS varit lägre. Han får bli vår stjärna på CSS-himmlen som du säger 😉
JMF
Admin
2009-Jun-08 14:57
Jo skål på dig.
Jag och grabben kommer ivarjefall ner en sväng och ser hur ni bor.
Tänkte ta med han på grönan och skansen.
Behöver ju nånstans att sova när man är där 😉 hoppas det går hos nån av er !heart
ps. PELI nu går du upp en level när du knivar om inte den du knivar ligger under med mer än 3 levels !amazed
Jag och grabben kommer ivarjefall ner en sväng och ser hur ni bor.
Tänkte ta med han på grönan och skansen.
Behöver ju nånstans att sova när man är där 😉 hoppas det går hos nån av er !heart
ps. PELI nu går du upp en level när du knivar om inte den du knivar ligger under med mer än 3 levels !amazed
The GooN
Thread owner
2009-Jun-08 16:54
Sovplats löser vi.
Jag är bortrest v29 annars är jag hemma
Jag är bortrest v29 annars är jag hemma