MauseR
Thread owner
2025-Apr-16 04:21
Hej alla!
Jag såg att ni skulle ha lan i Himmeta och tycker att det är jättekul att så många får chansen att uppleva byn dår jag är uppväxt!
Jag är tyvärr bortrest den helgen när lanet pågår, annars hade jag svängt förbi och hälsat på.
Kul att en del från 30+tiden fortfarande är aktiva, ni är bäst!
Jag är övertygad om att ni kommer att ha en kanonhelg i Himmeta, ha det fint!
/MauseR
Jag såg att ni skulle ha lan i Himmeta och tycker att det är jättekul att så många får chansen att uppleva byn dår jag är uppväxt!
Jag är tyvärr bortrest den helgen när lanet pågår, annars hade jag svängt förbi och hälsat på.
Kul att en del från 30+tiden fortfarande är aktiva, ni är bäst!
Jag är övertygad om att ni kommer att ha en kanonhelg i Himmeta, ha det fint!
/MauseR
Ekke-242
Admin
2025-Apr-30 11:33
Dom har tagit bort bilden av dig från dina fotbollstider som hängde i omklädningsrummet på idrotts anläggningen
MauseR
Thread owner
2025-May-01 20:22
Det är en tragedi att klubbens ordförande valde att plocka ner fotot på mig och mitt lag. Det är anledningen till varför jag inte längre är medlem i föreningen.
Ordförande plockade ner bilden med motiveringen "Vi måste gå vidare, vi kan inte leva på gamla meriter och matchresultat från 1997 i 25 år till".
Ja du har helt rätt Ekke, karln är inte riktigt klok. 🙂
Ordförande plockade ner bilden med motiveringen "Vi måste gå vidare, vi kan inte leva på gamla meriter och matchresultat från 1997 i 25 år till".
Ja du har helt rätt Ekke, karln är inte riktigt klok. 🙂