Sancti
Thread owner
2021-Feb-25 20:52
Tja.
Drar en jävla chansning här.
Förr så fanns det lite bilder från gamla lan etc här på hemsidan.
Hittar inga nu. Så därför jag drar det här långskottet.
Då jag vet att ett helt gäng utav er kände min farsa från gamla 30+ tiden och farbror och vad alla ställen hette där ni ur det äldre gardet hängde när det begav sig.
Är det NÅGON här som sitter på gamla bilder från lan där personen Chrilleman / Chrille / GnagetChrille och allt vad gubbfan nickade kan finnas med på, har ni lust att posta dom här eller kanske bunta ihop dem och skicka till mig?
Behöver lite mer memorialbilder till mina inlägg. :/
Tack på eventuell förhand om någon nu läser det här.
/Sancti
Drar en jävla chansning här.
Förr så fanns det lite bilder från gamla lan etc här på hemsidan.
Hittar inga nu. Så därför jag drar det här långskottet.
Då jag vet att ett helt gäng utav er kände min farsa från gamla 30+ tiden och farbror och vad alla ställen hette där ni ur det äldre gardet hängde när det begav sig.
Är det NÅGON här som sitter på gamla bilder från lan där personen Chrilleman / Chrille / GnagetChrille och allt vad gubbfan nickade kan finnas med på, har ni lust att posta dom här eller kanske bunta ihop dem och skicka till mig?
Behöver lite mer memorialbilder till mina inlägg. :/
Tack på eventuell förhand om någon nu läser det här.
/Sancti
Tjo!, såg inte att du postat denna förren just precis nu 😉
Det finns en hel del bilder från gamla LAN. Vi har ett gallerisida som dock inte fungerat på ett tag, men har nu kopierat alla bilder vi har så de är tillgängliga på:
<https://oldswedes.se/albums/>
Det är rätt mycket från 30+ tiden så har packat ner de till tar.gz filer så det lättare går att ladda hem och bläddra och leta igenom dem hemma.
./Pintuz
Det finns en hel del bilder från gamla LAN. Vi har ett gallerisida som dock inte fungerat på ett tag, men har nu kopierat alla bilder vi har så de är tillgängliga på:
<https://oldswedes.se/albums/>
Det är rätt mycket från 30+ tiden så har packat ner de till tar.gz filer så det lättare går att ladda hem och bläddra och leta igenom dem hemma.
./Pintuz
Sancti
Thread owner
2021-Apr-01 02:15
Fan va nice. Nu ska jag leta bilder. 🙂