Flumgren Thread owner 2014-Apr-04 22:16
Jag vet ju varför det sattes registreringskrav på Oldswedes TS men är det bara jag eller har det blivit minder och mindre folk på TS sen detta infördes?
Lite tråkigt är det ju om folk som faktiskt hängde här inte (läs är så lata) fixar reg och kommer in igen.

Bara lite tankar... 🙂

Over and out
JMF Admin 2014-Apr-04 22:58
Vet inte men c:a 40 nya reggade användare, och inget skrikande av nån p12:a i alla kanaler dom kommer åt innan nån får tag i dom och kan sparka dom i rumpan så dom flyger ut från ts.
Är det nån mindre så kan vi ta det, iallafall lungt å skönt nu.

D.S (det är synd att folk är så lata och inte kan läsa heller för den delen)
Limmet 2014-Apr-05 15:58
Visst har det minskat med folk på TS men att regga sig är väl inte så svårt.
Är nog mest lathet.
Instämmer i det Bull skriver!!
Flumgren Thread owner 2014-Apr-05 23:24
Jo jag är rädd för det jag med. Så lång tid tar det ju faktiskt inte och man behöver ju bara göra det en gång. Som sagt, lathet. Och andra sidan är det ju bra för man vet ju vilka som verkligen vill vara här 🙂
danny 2014-Apr-29 17:36
Nevermind, hittade själv. Just efter jag postat detta såklart =D
PaddeSan 2014-May-27 09:56
Hur ser det ut nu? Jag har funderat, och helt ärligt, vore det inte bättre med att öppna upp kanalen igen? Folk sticker till andra öppna kanaler bara för att reggen finns där.

Öppna upp, in med fler hjälpsamma moderatorer/admins, spela och njut.
JMF Admin 2014-May-27 18:51
Nej kommer inte öppna upp ts för public igen.
Även om det finns massor av admins så är att det är alldeles för enkelt att kringgå en ban för dom som vill in och sabba (går inte in på hur man gör här).
Sätta ett lösen är uteslutet eftersom det inte skulle funka att hålla hemligt.
Oavsett hur många admins som var inne inne innan vi retriktade ts till medlemmar så var det alltid till mig folk vände sig för att få sådana som förstörde utsparkade och jag orkar helt enkelt inte med det mer.
PaddeSan 2014-May-28 00:10
Det går ju att sätta lösen och antal användare när man ska lira en matchkanal exempel... tycker inte det borde vara några problem. =/
JMF Admin 2014-May-28 08:27
Lösen är uteslutet som jag skrev ovan.
Antal max clienter är satt på matchkanalerna redan och har varit så hela tiden.
Är folk så jäkla rädda eller slöa att regga sig får dom vara på nån annan ts helt enkelt!
PaddeSan 2014-May-28 11:20
Vill med att folk ska vara inne i OldSwedes TS. För reggen tar ju några lätta musklick. Önskar bara att det fanns något sätt att få in folket igen. =/
JMF Admin 2014-Jun-03 16:55
Nu ligger det en gästhörna på TS med några enstaka kanaler så gäster kan joina.
ThecMaster 2014-Jun-11 00:35
Jag förstår er att ni inte vill ha massa ortevligheter i eran ts men för min del som för övrigt är reggad på oldswedes så blir det ofta en massa dröjjesmål om jag ska använda den när jag kör MM. Alla mina vänner på steam är inte reggade och har nog inget emot att regga sig men det tar ändå extra tid så jag orkar inte be dom regga sig. Jag använder andra servrar i stället. Och tyvärr så gör nog fler det. För oftast när det handlar om MM så får du ihop ett gäng och vill då spela. inte börja vänta på att alla har raggat sig och hittat in på TS.
JMF Admin 2014-Jun-11 08:08
Som jag skrev ovan gäster kan nu joina till gästkanalerna.
Users

Ingen är online just nu.