HerrÖSTERBERG Thread owner 2013-May-06 20:15
grabben har 17 dota2 nycklar värda 2euro st som han vill kränga och köpa spel för, fast nr han trycker säljs så står det, men det står "Du kan inte sälja den här artikeln på gemenskapsmarknaden innan du har satt in pengar i din Steam-plånbok eller genomfört ett köp i Steam-butiken och angett din faktureringsadress."
JMF Admin 2013-May-06 21:04
Vet inte riktigt vad du menar men jag tror det är så att han måste sätta in pengar eller köpa nått genom steam & ange sin adress för att aktivera plånboken Annars kan han inte få in pengar i den.
Kan ha fel men det kan vara rimligt att det är så.
HerrÖSTERBERG Thread owner 2013-May-06 22:53
jo, det är ju det som e problemmet, iförsig lägga in adress åsån e väl inga problem, men han har ju inget eget "bankkonto" allt han köper går ju som "gåvor" via mig.

det är nog så, problemmer är hur det ska lösas bara.
JMF Admin 2013-May-06 23:27
Hur kommer man åt steam-pånboken????
Måste man köpa nått för att komma dit?
Hade för mig att man kunde fylla på den så man slapp använda kortet varje ggn......
JMF Admin 2013-May-06 23:36
Fixa ett paypalkonto som han kan använda!
HerrÖSTERBERG Thread owner 2013-May-07 00:27
jo,har använt steamplånboken till mitt steamkonto som jag fört över från mitt bankkonto, men leopold har inget bankkonto. där av problemmet, ska kolla in det där lite nogrannare imorgon, på nått sätt borde det gå att lösa. 😃
JMF Admin 2013-May-07 07:40
Vaför inte bara fylla på hans plånbok med ditt kort och dina uppgifter. Det dras ju pengar ur plånboken och inte från kortet. När pengarna är slut i plånboken är dom väl slut och man kan inte handla mer, då måste man fylla på med kortet igen.
Har jag fel??
Be Happy Damnit! 2013-May-10 18:10
Stämmer bra Bull, vet inte vad Österberg är ute efter, lika lost på CS som sin plånbok. 😉
MauseR 2013-May-15 12:08
Tvekar att en dota2-nyckel är värd 2 euro när man lätt kan få en gratis.

Men folk har väl betalat betydligt mer för saker som är helt oanvändbara så lycka till
HerrÖSTERBERG Thread owner 2013-May-15 13:21
tja priset e ju inte satt själv, utan står 2 euro är han försöker lägga ut det på försäljning.
Users