kejjo Thread owner 2011-May-21 15:49
Igår jobbade jag till 18... Sista timmen var så dryg så jag kan inte beskriva det med ord.
Men eftersom att jag jobbade hemifrån, så passade jag på att hälla upp en kall, och sen runda av kneget i rätt soft tempo.
18.01, så knatade jag nerför trappan med en kasse proviant och anslöt mig tilll den skara grannar som satt ute på gården med en "kall".

2an kom rätt snart, i tät följd av 3an, 4an, 5an, etc...
Innan jag visste ordet av det var kl. 03 och min påse + grannens kylskåp började sina.
Vi hade även hunnit med och lira bowling på xbox (med såndära kamera) ((Helvete vad dom hittar på nu för tiden...))

inte ett spår av hur jag kom hem, om jag fick nåt, var jag ute med hunden???
Vaknade kl. 10, och var smart för en gångs skull...
Man brukar ju tänka... "nah, huvudvärken och illamåendet går över... Bara jag väntar lite..."
Och man har ju alltid fel... =/
Så IDAG, (första gången ever) så våldtog jag kylen efter morgonpissen och drack i mig en kall pilsner... Kände hur kväljningarna sköt i höjden. Men 2 minuter efter det, så mådde man ju som en kung igen.

Tog vovvas på en promenix förbi bolaget och fyllde min sportväska igen.
Sen blidde det dagens första tuggbara föda på en pizzeria..
Och nu, ett par timmar senare, så är man halvvägs in i dimman igen. *känner mig som en tonåring igen* (skakar av näringsbrist, etc).

skönt är det... =/

lira ikväll??
Ja för satan, och det blir nog allsång i teamspeaken...
Och du GOON, om kärringen är hemma, logga inte in i TS... För det kommer att krävas sång.
Och då kommer du bara att få sova på soffan (har jag hört)...

*SKÅL SOM SATAN*
PELI 2011-May-21 23:43
Fan du är ju poet hehe
OvE 2011-May-22 01:15
Magisk text, MAGISKT 😉
Users