OvE
Thread owner
2011-Apr-08 01:45
Hallå alla gaming gubbar, jag kallas för OvE och är en gammal cs snubbe som ändrade om mitt liv efter att ha gjort en livsviktig operation för snart 3 år sen och slutade då att spela allt vad som gick att spela på datorn.
Nu har denna ståtliga Stette fått mig att göra comeback till cs å css världen, och han ville då ha med mig till lanet i Mora nu som kommer. Spelsugar tarmen börja verkligen skrika och jag bestämde mig för att köra 😉
Mina meriter är ca 5-6 år med cs å css, samt jag var under 4 år cs admin på Dreamhack och hade hand om cs turneringen som var där.
Nu har man vuxe till sig och ligger på 30+ strecket och vill testa på detta härliga community som Stette rekommenderade. Så hoppas vi kommer få mkt spelglädje tillsammans.
Ha en bra dag så ses vi inne på servern 😃
Nu har denna ståtliga Stette fått mig att göra comeback till cs å css världen, och han ville då ha med mig till lanet i Mora nu som kommer. Spelsugar tarmen börja verkligen skrika och jag bestämde mig för att köra 😉
Mina meriter är ca 5-6 år med cs å css, samt jag var under 4 år cs admin på Dreamhack och hade hand om cs turneringen som var där.
Nu har man vuxe till sig och ligger på 30+ strecket och vill testa på detta härliga community som Stette rekommenderade. Så hoppas vi kommer få mkt spelglädje tillsammans.
Ha en bra dag så ses vi inne på servern 😃
Blueberry
2011-Apr-08 07:51
Välkommen hit till detta ungdomliga forum där vi flesta är 20++ och tar css på blodigt skoj och är du närheten av Stettes skills så får man passa sig (Skit också varför kan det inte komma in lite noobs 😉 )
Men som sagt varmt välkommen till oss
Vi ses
Men som sagt varmt välkommen till oss
Vi ses
OvE
Thread owner
2011-Apr-08 14:13
Hehe tackar Blueberry, nu snackar vi om snart 3 års cs torka här, så förvänta dig inga jätte skills hehe 😉
e107-user-3
2011-Apr-08 15:18
Välkommen till MiGa OvE oavsätt dina skills !lol Alla Stettes vänner är MiGa´s vänner
The GooN
2011-Apr-08 15:25
Instämmer med föregående talare
Välkommen Ove
(blueberry ljög de flesta av oss är 30++)
Välkommen Ove
(blueberry ljög de flesta av oss är 30++)
Blueberry
2011-Apr-08 16:11
20 ++ =40 🙂
JMF
Admin
2011-Apr-08 16:13
vissa är ju både 40 å 50+
Välkommen Ove .....
Välkommen Ove .....
OvE
Thread owner
2011-Apr-08 17:12
Hehe, ni e roliga. Jag tror jag kommer stor trivas här. Känner mig redan som hemma 😃
Muerte
2011-Apr-11 09:57
Mmm OvE! Du är så mysig! ❤️
OvE
Thread owner
2011-Apr-11 13:21
Hehe nämen mörten, e du oxå här hehe trevligt. Jag testade servern nyss för övrigt och den verkar stabil å skön, tro ni ja va dammig elle haha. Herregud, jaja nu har man börjat igen då 😛