suppe
Thread owner
2011-Jan-21 07:22
Tack alla sköna männsikor på miga, ni har förgyllt många kvällar för mig
Tack moster för er sköna gemenskap
Tack EoL för den korta tiden jag spelade med er, kul att avsluta med lite match nötande
Tack admins för att ni inte bannar mig när jag spelar så bra att jag känner mig lycklig 🙂
(behöver skriva ner mina tankar)
Jag och en god vän som tagit kontakten med mig satt och diskutera inatt.
vi prata kvinnor beroende våld och mer,
han är becknare inte lågnt från att bli medlem i bandidos. jag är en deprimerad datanörd 🙂
hur som helst, jag har spelate dataspel i 10 år nu. jag har spelat wow på nyårsafton och julafton.
jag har spelat css 15 timmar om dan förut när jag hade lediga veckor. jag har tappat kontakten med
alla vänner förutom min låtsas bror, jag har förstört 2 förhålande och inser nu vilken fitta jag va mot dom.
jag tog som nyårlsöfte att sluta spela dataspel i 1 år, jovisst du. tänkte att jag kanske kunde gejma lite cs bara. det blev snart även blackops,
när jag suttit och spelat dom spelen en kväll och ledsnat går jag inte på piratebay och letar andra skitspel.
är jag hos min mormor eller mitt ex (som jag är god vän med trots min fittighet) är jag trött trött trött, kan inte spela sälskaps spel etc
hur mycket kaffe jag än dricker och hur mycket jag än sover.
har förstört hela min ungdom, har inga vettiga upplevelser sen jag va 18-19 ( då jag blev torsk )
har även andra andledningar. men det kändes skönt att skriva ner detta (började tillochmed lipa lite 🙂
LÖSNING: jag kommer sälja min dator, skaffa en sketen laptop. kommer troligen ändå signa mig för lanet, min mor bor i älvdalen så jag kan
hälsa på henne nån dag också. kanske haffar nåns sovande dator och gamar lite, eller om nån ha en till låns 🙂. men jag kommer försöka bli av med min dator så snart
som möjligt. mitt spelberoende är så groft.
Mitt knarkanvände har jag dock kontroll på just nu, tar amfetamin och weed/hash ibland. tog en 0.2 amf igår så jag kunde inte sova och ska till jobbet nu så det blir en 0.2a till. tar bara amfetamin när jag går ut och festa, mest för att jag ska kunna bli social utan att supa mig dräggfull. röker även på för att kunna sova ibland 🙂
Håll koll på era barn, aktivera dom. sätt spel tid gräns och va stenhård på det, hur mycket dom gnäller. ge dom en lavett om dom kacksar sig 🙂
ska dock inte klaga för mycket, hade antagligen varit kriminell och pundare om jag inte fastnat i dataträsket. sånt folk jag hängde med på den tiden.
men pest eller kolera, inget är säkert.
nu måste jag tagga, redan sen till jobbet. men ni kommer inte se mig in game igen, (om jag inte kommer till lanet)
Peace, suPpe
Tack moster för er sköna gemenskap
Tack EoL för den korta tiden jag spelade med er, kul att avsluta med lite match nötande
Tack admins för att ni inte bannar mig när jag spelar så bra att jag känner mig lycklig 🙂
(behöver skriva ner mina tankar)
Jag och en god vän som tagit kontakten med mig satt och diskutera inatt.
vi prata kvinnor beroende våld och mer,
han är becknare inte lågnt från att bli medlem i bandidos. jag är en deprimerad datanörd 🙂
hur som helst, jag har spelate dataspel i 10 år nu. jag har spelat wow på nyårsafton och julafton.
jag har spelat css 15 timmar om dan förut när jag hade lediga veckor. jag har tappat kontakten med
alla vänner förutom min låtsas bror, jag har förstört 2 förhålande och inser nu vilken fitta jag va mot dom.
jag tog som nyårlsöfte att sluta spela dataspel i 1 år, jovisst du. tänkte att jag kanske kunde gejma lite cs bara. det blev snart även blackops,
när jag suttit och spelat dom spelen en kväll och ledsnat går jag inte på piratebay och letar andra skitspel.
är jag hos min mormor eller mitt ex (som jag är god vän med trots min fittighet) är jag trött trött trött, kan inte spela sälskaps spel etc
hur mycket kaffe jag än dricker och hur mycket jag än sover.
har förstört hela min ungdom, har inga vettiga upplevelser sen jag va 18-19 ( då jag blev torsk )
har även andra andledningar. men det kändes skönt att skriva ner detta (började tillochmed lipa lite 🙂
LÖSNING: jag kommer sälja min dator, skaffa en sketen laptop. kommer troligen ändå signa mig för lanet, min mor bor i älvdalen så jag kan
hälsa på henne nån dag också. kanske haffar nåns sovande dator och gamar lite, eller om nån ha en till låns 🙂. men jag kommer försöka bli av med min dator så snart
som möjligt. mitt spelberoende är så groft.
Mitt knarkanvände har jag dock kontroll på just nu, tar amfetamin och weed/hash ibland. tog en 0.2 amf igår så jag kunde inte sova och ska till jobbet nu så det blir en 0.2a till. tar bara amfetamin när jag går ut och festa, mest för att jag ska kunna bli social utan att supa mig dräggfull. röker även på för att kunna sova ibland 🙂
Håll koll på era barn, aktivera dom. sätt spel tid gräns och va stenhård på det, hur mycket dom gnäller. ge dom en lavett om dom kacksar sig 🙂
ska dock inte klaga för mycket, hade antagligen varit kriminell och pundare om jag inte fastnat i dataträsket. sånt folk jag hängde med på den tiden.
men pest eller kolera, inget är säkert.
nu måste jag tagga, redan sen till jobbet. men ni kommer inte se mig in game igen, (om jag inte kommer till lanet)
Peace, suPpe
J0tuN
2011-Jan-21 11:04
Shit! Lycka till Suppegubben.
The GooN
2011-Jan-21 11:12
Lycka till Suppe.
Jag hoppas verkligen att livet löser sig för dig och att du får ordning på det.
Har du tråkigt någon kväll så kan du ju alltid ta dig in på ts iaf. och snacka lite skit med oss. (även om du inte spelar).
Sköt om dig nu och lägg ner drogerna helt det mår man mycket bättre av.
Jag hoppas verkligen att livet löser sig för dig och att du får ordning på det.
Har du tråkigt någon kväll så kan du ju alltid ta dig in på ts iaf. och snacka lite skit med oss. (även om du inte spelar).
Sköt om dig nu och lägg ner drogerna helt det mår man mycket bättre av.
e107-user-3
2011-Jan-21 12:35
Tack Suppe för att du delade med dig en del av ditt liv ! Hoppas du lägger av helt med "skiten" själv har jag inte ens rökt på någon gång. Du är alltid välkommen att spela hos oss men det är inte hälsosamt om det går till överdrift.
Sköt om dig nu och håll dig till planen !!!
Posta gärna något någon gång ibland och berätta hur det går och hur du mår 😃
Mvh NHL70
Sköt om dig nu och håll dig till planen !!!
Posta gärna något någon gång ibland och berätta hur det går och hur du mår 😃
Mvh NHL70
suppe
Thread owner
2011-Jan-21 15:15
det ska jag, mår redan mycket bättre. bara att komma till insikt vad som faktiskt är fel är en tyngd av min axel 🙂
skulle igentligen bara skriva nån rad eller 2 där. den där texten hjälpte mig väldigt mycket 🙂
skulle igentligen bara skriva nån rad eller 2 där. den där texten hjälpte mig väldigt mycket 🙂
JMF
Admin
2011-Jan-21 18:22
Lycka till grabben.
Kom till lanet du så får du en jätte bra anledning att hälsa på morsan oxå.
(det var väl ett tag sen skulle jag tro)
Vet hur morsor är, tror hon skulle bli skit glad om du åkte upp och hälsade på en sväng.
Hoppas vi syns.
Kom till lanet du så får du en jätte bra anledning att hälsa på morsan oxå.
(det var väl ett tag sen skulle jag tro)
Vet hur morsor är, tror hon skulle bli skit glad om du åkte upp och hälsade på en sväng.
Hoppas vi syns.
PELI
2011-Jan-21 18:37
Shit va starkt att du delar med dig får dåligt samvete för dom gånger man sagt nåt surt Suuuuuppppe när man dör bara man är inom en km radie av dig, nu fattar man varför du regerar.
Lycka till i livet och håll kontakten med oss här om du inte skulle dyka upp på lanet.
Lycka till i livet och håll kontakten med oss här om du inte skulle dyka upp på lanet.
korven
2011-Jan-21 22:23
Stort av dig att dela med dig här. Låter som det är dags att shejpa upp - läs mess.
Goldie
2011-Jan-22 14:48
Det är alltid bra att lätta på hjärtat, nog ingen här som förstått vidden av de problem du beskriver. STORT cred att du delar med dig, hoppas att du nu kommit till ett vägskäl i livet där du kan välja "rätt" väg för framtiden. Kom till lanet så får vi snacka!
PS: Saknar redan din sång...
PS: Saknar redan din sång...
Chrille
2011-Jan-22 16:14
LYCKA till grabben
efraim barkbit
2011-Jan-22 18:40
Hoppas det går bra för dej / Barkbit
Bagaren
2011-Jan-23 14:43
Tja suppe hoppas de löser sig för dig
pratar nog för hela eol när jag siger att de va trevligt att spela med dig &du verkar vara en trevlig kille
så lycka till nu
MVH Eol
pratar nog för hela eol när jag siger att de va trevligt att spela med dig &du verkar vara en trevlig kille
så lycka till nu
MVH Eol
Gyttorp special
2011-Jan-23 18:22
Lycka till Suppe
sugg
2011-Jan-24 00:31
Lycka till
N@IK
2011-Jan-26 09:29
Starkt av dej att öppna dej så som du gör....kan inte annat än känna en enorm respekt för dej......respekt för det steg du tagit är enormt.
Önskar dej all lycka och mer än hoppas att det ska gå bra för dej (trots att jag hatar dej ditt as 😉 )
Önskar dej all lycka och mer än hoppas att det ska gå bra för dej (trots att jag hatar dej ditt as 😉 )
PerpeR™ aka PP™
2011-Jan-27 11:32
Tjena Suppe! Stort och modigt av dig tycker jag. Hoppas verkligen du får ordning och rätsida på dina bekymmer.
Vänliga hälsningar,
Vänliga hälsningar,
GrisTassar
2011-Feb-11 18:50
Konstig det där med spelandet.. jag kan endast spela när jag är på "gott" humör.. därför ibland har jag långa uppehåll vill säga.. 🙁 men rock on!! även fast tråden är gammal..