Ryan
Thread owner
2011-Jan-05 03:54
Hej ,
Ville bara presentera mig för er i Clanen.. Heter Dan och kommer från Falun.... en glad "gubbe" nyligen fyllda 50 !!!! , men sinnet är betydligt yngre.. 🙂
Jobbar som biograf-maskinist i Falun och Borlänge.... Har jobbat 31 år på Rolf Ericson Bil AB I Falun men fick gå sommaren 2010 pga arbetsbrist orsakat av arbetsskada.... dvs vibrationsskador i bägge handlederna och en förstörd axel.... Ny opererad i axeln nu och hoppas de ska fixa "Karpal-tunnel-skiten med i handlederna så man kan åka hoj till sommaren igen utan bekymmer...
Jobbar även lite då och då med att köra gods och grejer åt Jetpak...
Förutom att åka hoj så är jag: älg-jägare, fd tävlings-skytt i pistol , hobby skjuter numera med trap-skytte och knäcker en och annan lerduva lite då och då ....
Spelar för det mesta bara Gungame och är med i en Clan som heter -< C.c.C >- , dvs Counterstrike Combat Crew.... är serveradmin där på alla deras servrar och sitter även med i "Counsil " .... typ som "styrelse" eller vad man nu ska kalla det...
Erbjöd mig att vara hjälp-admin då jag ofta spelar på er server när "våra" är folktomma.... Er server är väldigt bra, kul banor och så.... fått med mig flera av våra spelare in på den och de säger också samma... och då ska ni veta att dom ofta är från europa, dvs en bra bit bort och ändå laggar det inte för dom 🙂.
Det var väl lite om mig och har ni frågor så maila eller släng in ett PM .
Finns på Facebook också för den som är intresserad 🙂
Ville bara presentera mig för er i Clanen.. Heter Dan och kommer från Falun.... en glad "gubbe" nyligen fyllda 50 !!!! , men sinnet är betydligt yngre.. 🙂