GrisTassar Thread owner 2011-Jan-02 01:14
Tja o gott nytt år.!!!

Har spelar ett tag på denna utmärkta server... och kommer att försöka komma på lanet i vår...
Har också märkt att det börjar bli en hel del folk på servern..... vilken är super kul.. detta är ju en public server & o där får man köra lite hur som helst.. (jag och Bull spelade tillsammans för ett tag sedan och någon kille som inte i huvudtaget hjälpte inte runt bomb dags. o vi fick han själv att dra dra ut. för att Bull båda påpekade att på denna server kör vi lag spel. that+s it.!!!!!!!!!) vad glad jag blev att grabben drog o böla "detta är ju en public server" o försvann fort utan att blii kickad,,,

Så nu tänkte jag att "!admins" ska det vara rätt "hårda" regler, till teamplay så att inte personer sitter o i spawn o fjanta runt. utan detta är en server där vi kör lag spel o inte "stats-kåtar upp oss" på ett ställe.....

därför jag började köra mer på era servrar var att man kunde säg_: helvetes jävla fan utan att bli påpekade för dåligt språk./i en normal mening/ självklart utan att använda könsord!

så fan rock hard! o jag ska försöka att ta mej till Mora till nästa lan.. oj vilken lång tråd det blev.. o full tråd också!! _:(´)

MVH GrisTassar (Marcus al a särskrivning)
JMF Admin 2011-Jan-02 17:10
Kul att höra gris !heart
Nu är det tilllagt ett litet stycke i våra regler om teamplay. Kolla under Game Info.
The GooN 2011-Jan-02 21:02
Tackar Julskinkan det var värmande ord.
du är mycket välkommen till vår server och vår gemenskap
vår ambition är ju att alla ska trivas och spela spelet som det är meningen att spelet ska spelas

Väl Mött på någon av MiGas servrar
GrisTassar Thread owner 2011-Jan-04 01:18
keep up the team play boys!... o ja må säga att jag var full o glad när jag skrev denna tråd.. o god fortsättning, cabrones...

o självklart kommer jag att göra mitt grisigaste för att grisa er med min p90, o säga lite nöjd till mej själv medans ni svär jävla gris.. det är helt ok 🙂
Users