AcE
Thread owner
2010-Dec-22 21:16
Jag vill önska Migagänget samt alla spelare
som e inne o lirar titt som tätt en riktigt GOD JUL
Samtidigt vill jag passa på att tacka för det kanonjobb som ni gör med servrarana.
Det e alltid grymt kul o va inne o lira.
som e inne o lirar titt som tätt en riktigt GOD JUL
Samtidigt vill jag passa på att tacka för det kanonjobb som ni gör med servrarana.
Det e alltid grymt kul o va inne o lira.
e107-user-3
2010-Dec-22 21:54
God Jul och tack själv ! det är tack vare alla trevliga spelare som dessa servrar finns, utan er alla så skulle det inte ens vara lönt eller roligt 🙂 och det mesta serverjobbet får Bull och The Goon ta åt sig äran för 🙂
The GooN
2010-Dec-22 22:25
Tackar AcE God Jul och Gott Nytt År Själv
Som NHL skrev så är det ni spelare som gör servern bra samt Bulls meckande alla nätter.
skål
Som NHL skrev så är det ni spelare som gör servern bra samt Bulls meckande alla nätter.
skål
GrisTassar
2010-Dec-23 11:30
Ja god jul på er alla o en skit kul server att spela på!!!! o vi syns i mellandagarna.. har även köpt ett par nya Sennheiser (7.1 surround) lurar som julklapp till mej själv.. Så nu får ni passa er.
GOD JUL....
GOD JUL....
PELI
2010-Dec-23 16:02
God Jul o Gott Nytt År alla trevliga människor och vi har sagt det förut vi säger det igen Bull är bäst. party
Gyttorp special
2010-Dec-23 16:30
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA SOM ÄE INE PÅ VÅRA SERVAR.
JMF
Admin
2010-Dec-23 17:50
tomte God Jul alla! tomte
Har fått en julklapp i förskott hehe logitech G19 av mig själv!
Har fått en julklapp i förskott hehe logitech G19 av mig själv!
e107-user-65
2010-Dec-23 17:51
God Jul MiGa gänget samt alla andra goa lirare! önskar Pantrarna !
tomte
O en x-tra juleskåål till Bull o Goon för grymt server fixande ! Alltid lika kul o tassa in o lira på era servrar.
skål
tomte
O en x-tra juleskåål till Bull o Goon för grymt server fixande ! Alltid lika kul o tassa in o lira på era servrar.
skål
Dobermann
2010-Dec-24 12:06
God jul öl på er gubbar 😉
Blueberry
2010-Dec-24 13:21
God Jul på er alla skjutglada vänner
vi ses på servrarna
mvh Blueberry
vi ses på servrarna
mvh Blueberry