JMF
Admin
Thread owner
2010-Apr-25 20:20
Fan va dött det är här då 🙁
e107-user-3
2010-Apr-26 13:13
Kan bara hålla med !gråta
PEEL
2010-Apr-26 19:20
ha ha ha ha underbart! 😃
BULL konstaterar att det är dött och NHL bara bekräftar ha ha ha ha jag ser humorn i detta!!!
!amazed
Men vi får som sagt starta något ALLMÄNT här då!
Jag är glad att våren sakta men säkert anländer till Ovansiljan och har redan sett sångsvanar, tranor och sädesärla.
Björnen är ur idet och bara skogsvägarna är körbara så blir det att åka ut och se om någon bamse kan fångas i kameran bla.
Innan midsommar är skogen full av liv och fisket är som bäst...ljuvligt med andra ord!
Det här var allmänt skrivet, direkt ur hjärtat!
😃
BULL konstaterar att det är dött och NHL bara bekräftar ha ha ha ha jag ser humorn i detta!!!
!amazed
Men vi får som sagt starta något ALLMÄNT här då!
Jag är glad att våren sakta men säkert anländer till Ovansiljan och har redan sett sångsvanar, tranor och sädesärla.
Björnen är ur idet och bara skogsvägarna är körbara så blir det att åka ut och se om någon bamse kan fångas i kameran bla.
Innan midsommar är skogen full av liv och fisket är som bäst...ljuvligt med andra ord!
Det här var allmänt skrivet, direkt ur hjärtat!
😃
e107-user-3
2010-Apr-26 19:55
he he vår egen lilla poet
The GooN
2010-Apr-26 20:00
Han har bara tid att skriva sånt för han inte har nån tomt.....
😃
😃
PEEL
2010-Apr-26 20:33
GooN trött på vårstädningen? ... jag har ju flera hektar i familjen och ska bland annat ta hand om några tusen kvadratmeter gräsmatta i sommarstugan... så det måste nog vara min otroligt roliga sida som visar sig här ha ha ha ha ha ha !amazed
JMF
Admin
Thread owner
2010-Apr-26 22:09
Fan e ni ute, e inte de farligt?
The GooN
2010-Apr-27 15:55
Fan vad fruktansvärt fult gränssnittet på nya STEAM är
PEEL
2010-Apr-27 17:12
Ja då skiter jag i att uppdatera.... vill inte ha ett fult steam i min dator som e mig så kär !heart
JAHA, HÄR KLICKADE MAN IAF. OCH GODKÄNDE EN UPPDATERING... ÄVEN JAG HAR ETT FULT STEAM NU... TRODDE JAG 🙂
... det är ju riktigt snyggt !amazed
JAHA, HÄR KLICKADE MAN IAF. OCH GODKÄNDE EN UPPDATERING... ÄVEN JAG HAR ETT FULT STEAM NU... TRODDE JAG 🙂
... det är ju riktigt snyggt !amazed