PITBULLS Thread owner 2010-Feb-11 23:58
varför sitter folk och typ fuskanklagar folk när det går bra för den personen? man har ju ingen aning om hur mycke personen tränar css eller nått
det är väl bättre att ta det på forumet än och sitta å gapa in game eller har jag fel?

tycker annars det är en trevlig server där många värkar trivas.

och riktigt trevliga Admins

mvh PB
e107-user-3 2010-Feb-12 08:35
Ja du Pitbulls det kan man undra oftast beror det väl på ens egen oförmåga att dominera som en del kan göra ibland och frustration över att det går dåligt. Men det är inget skäl att få kasta ur sig ogrundade anklagelser. Den som övertygad om att någon fuskar skall ta det direkt med Admin via forum eller chatten det gäller både den som anklagar och den som blir anklagad.

Som sagt inget sådant skall tas in game ~🙁 där får alla hjälpa till att stävja sådant.

mvh NHL70
The GooN 2010-Feb-12 16:16
Frågan har varit uppe hos oss internt och vi har beslutat att stävja det med tillsägelse, kick och slutligen tidsbestämd ban
Hoppas att det ska bättra sig för allas vår trevnad
JMF Admin 2010-Feb-12 19:24
Precis visst fan blir man j-a förbannad ibland när man blir skjuten av samma person ibland men som sagt det är ju inskrivet i våra regler sen länge om ingen upptäckt det
Fliken GAME INFO / REGLER och för er som inte orkar kan klicka <http://www.cssmiga.se/page.php?52>
Chrille 2010-Feb-12 21:30
Jopps PB var inne när detta hände, ber lite om ursäkt att jag inte direkt tog tag i sitationen. Ska vara mer "vaken" nästa gång det händer
The GooN 2010-Feb-12 22:02
vilka sbk var det??
Chrille 2010-Feb-12 22:18
> **The GooN:**
vilka sbk var det??

Om du kollar vårt forum så ser du vem den skyldige var/är
PITBULLS Thread owner 2010-Feb-13 00:41
SBK? det jag mena med tråden va att jag tycker det är synd att man blir anklagad . och att det förstör själva spelet och sitta och skrika i ingame typ men va han inte vit, tar mig hela tiden blabla. vad ska man göra? som i dag gick det inge bra för mycke öl då va det inge gnäll och allt va lugnt. tycker verkligen om server och nästan alla personer 🙂 men kan man inte hantera ett nederlag ska man inte spela detta spel för det går upp och ner tycker jag i allafall. vissa dagar går det bra och vissa inte. vissa dagar är nån annan bättre sånt är livet och det måste vi leva med.
e107-user-142 2010-Feb-13 00:43
haha han har ju inte nämt sbk...kul att du syftade på dom! ett poäng till dom!
The GooN 2010-Feb-13 11:07
Svarade i fel tråd Angus
siktet 2010-Feb-13 16:55
Mjo det kan vara lite tråkigt att få höra när man har flyt att man fuskar. Bra att ni tar tag i det 🙂 Måste säga att jag är imponerad över migas admins, väldigt sällan man tycker att admins håller koll och inte abusar sina "krafter". Känns nästan som att man är tillbaka på teflonic ibland när man lirar på era servrar. Bra jobbat!
The GooN 2010-Feb-13 17:11
Tackar för dom orden
JMF Admin 2010-Feb-13 17:46
Kul att höra, (eh hoppas det var bra där) 🙂
Vini 2010-Feb-14 01:16
Vini är cool.

Behövs säga nå mera? .... bah.
Det är bra att en server som håller sig faktiskt till fuskanklagelser regler. Om man har något att fusk anklaga, ska man ta det med admin eller helst med personen själv. Någon som tycker att jag fuskar, skulle jag gärna höra det rakt från personen i pm.

Eller även höra av admin att man blivit anklagat, så att man kan förklara sig själv hur man gör, även om det är inte rätt att sprida ut taktik alltid åt "fienden" 🙂

Därför gillar jag Miga, tackvare att man kan tala om saker här. Att åldern har ingen stor skillnad är härligt också, det är ingen skillnad om någon är 15 eller 50 eller 30, eller 20. Alla har samma rättvisan. Bra Miga!
Users