Forum

Old Swedes :: Forum :: Medlems forum :: Allmänt

<< Föregående tråd | Nästa tråd >>
Moderatorer: BULL, Pintuz, Pappafjant, arowanaj, PaddeSan
ons mar 30 2016, 02:26

Registrerad medlem #834

Registrerad: mån mar 16 2015, 09:46
Alltså.

Ingen tråd ang lanet så då skapar jag en lite snyggt i lagom tid innan

Några konkreta frågor.

1: Finns det en fungerande kaffebryggare? (Jag dricker ena jävla mängder kaffe, ja. jag kan så klart stå för paketen själv)

2: Är det någon som har extra nätverkskablar med sig?
Av en okej längd. Alltså inte typ en meter långa, vill inte riktigt sitta i switchen och spela. (Anledningen till att jag frågar är för att jag har varit duktig att bygga in mina kablar hemma. Och lusten att antingen riva allt för att få ut en eller för att köpa en helt ny kabel som jag ändå kommer kasta när jag åker hem är väl inte så där överdriven stor.)

3: Hur långt är det till närmsta affär/mack/lucka i väggen?(Vet inte riktigt hur stort Mora är så vet inte vad som finns)

4: Enligt packlistan så ska det med vuxendricka. Men det finns inga normer satta.
Vad är vuxendricka? Kan vi klassa cider som en vuxendricka?

Jag tycker inte det och ni bör hålla med mig. För cider är djävulens påfund! Är vin vuxendricka? Enbart hemma i soffan tillsammans med sin bättre hälft! Inte på ett lan.

Öl? Vuxendricka!
Vodka? Vuxendricka!
Redbull? kan funka. Om inge annat för att ha något att hälla vodkan i.
Monster? Jag böjer mig och säger ja. Eftersom vi ska löka som i våra ungdomliga dagar så bör vi dricka det dagens ungdom dricker.

5: Kommer det vara 64-tic eller 128-tic på servern vi lirar på?
Väldigt viktigt, Så man vet om man har något att skylla på ifall piCt lyckas lotta in en HS någon gång eller om man ska gå bort och söka genom hans dator efter det senaste x22.
ons mar 30 2016, 05:32
BULL

Registrerad medlem #1

Registrerad: ons jan 07 2009, 10:59
1: Finns
2: Finns
3: 957m till macken och pizzeria, ner på byn är det 2,5 km
4: alkohol
5: 128

[ Redigerat ons mar 30 2016, 05:32 ]

Hoppa:     Tillbaka till toppen

Distribuera denna tråd: rss 0.92 Distribuera denna tråd: rss 2.0 Distribuera denna tråd: RDF